پیمانکاران جدید
پنجشنبه , 26 مهر 1403 2024 - 10 - 17 ساعت :

اینه کاری -دکوراتیو -سکوریت

تماس بگیرید

توضیحات

تهیه و نصب اینه های دکوراتیو و پازلی در طرح و رنگ دلخواه شما طراحی سفره عقد به صورت اینه ای و پازلی تهیه و نصب اینه های دفورمه و بک لایت قابل اجرا بر روی همه ی سطوح قبول سفارش در سراسر تهران ارسال به سراسر ایران تهیه و نصب ۳ روز کاری قبول سفارش با چک صیادی استعلام شده

شماره تماس: ۰۹۱۹۲۱۶۴۱۴۴

اینه کاری -دکوراتیو -سکوریت
اینه کاری -دکوراتیو -سکوریت

آینه کاری و آینه دکوراتیو

آینه‌کاری، هنری است که در آن با استفاده از قطعات مختلف آینه، نقش‌ها و طرح‌های زیبا و چشم‌نوازی بر روی سطوح ایجاد می‌شود. این تکنیک که ریشه در تاریخ هنر و معماری ایران دارد، نه تنها زیبایی فضا را دوچندان می‌کند بلکه به عمق و وسعت آن نیز افزوده و نور را به طرز جالبی منعکس می‌سازد. آینه‌کاری به دلیل تنوع در طراحی و قابلیت انطباق با سلیقه‌های مختلف، در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف از جمله منازل، هتل‌ها و رستوران‌ها به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آینه دکوراتیو، به عنوان یک عنصر تزئینی، می‌تواند به تنهایی یا به همراه دیگر المان‌های دکوراتیو جلوه‌ای خاص به محیط ببخشد. این آینه‌ها با فرم‌ها و ابعاد متنوع، امکان خلق فضایی منحصر به فرد را فراهم می‌آورند و به عنوان نقطه کانونی در طراحی داخلی عمل می‌کنند. از طرح‌های مدرن و مینیمالیستی گرفته تا مدل‌های کلاسیک و هنری، آینه‌های دکوراتیو می‌توانند به سادگی هارمونی و زیبایی را به هر فضایی اضافه کنند و تأثیر عمیقی بر احساس و روحیه ساکنان آن بگذارند.

اینه کاری -دکوراتیو -سکوریت
اینه کاری -دکوراتیو -سکوریت

منبع: سایت پیمانکار

×